שכונה פרק 40


פרק חדש של שכונה לצפייה ישירה סדרת נוער חדשה של הוט (HOT) וגיורא חמיצר בערוץ ניקלודיאון, שבמרכז עלילת שכונה פרק 40 לצפייה ישירה היא מזכירה לנו מעט את הסדרות הנוסטלגיות עליהן גדלנו בסגנון החבר'ה הטובים שנעלמו לנו מהמסך, סדרות שמראות גם את הצדדים הפחות יפים, שהטלוויזיה מנסה להסתיר ולחסוך מאיתנו פעמים רבות. מה שלרוב מאפיין את יצירותיו של חמיצר הן העובדות שהוא כותב על מדע בדיוני ומלהק פרצופים אנונימיים שטרם נראו על המסך. השקפת המציאות ב"שכונה" מייחדת אותה לעומת הסדרות השונות שמתבססות על נסיעות בזמן, אנרגיית למדא ודברים כאלו ואחרים. באשר לליהוק, חמיצר שמר על עקביות. הפרצופים החדשים עומדים להפוך לכוכבי הנוער הבאים. הסדרה כוללת בין היתר את השחקנים אסף הרץ, עומר גולדמן, תותי ניניו, יוסי מרשק, עירית קפלן, נטלי עטיה, ניר חלפון, טום יפת, אשרת אינגשט ועוד.

תקציר שכונה פרק 40 - הקוברה: הסדרה פותחת סביב חייהם של משפחת בן דוד, אב אלמן עם חמישה ילדים בגילאים שונים, החיים במועצה האזורית נרקיס, שם גרים האנשים העשירים ביותר עם וילות ובתים שנפרסים על פני דונמים רבים בעוד שמעבר לרחוב, ישנו בניין ישן המחולק לדירות רבות בהם גרים אנשים עניים ומשפחת בן דוד היא אחת מהן. הסדרה מספרת על משה בן דוד, המכונה בנדה, אשר חייב להשיג חצי מיליון שקל על מנת לא להישלך לכלא. ברגע יאוש המשפחה מוצאת דרך יצירתית וחכמה לבטל את החוב והיא זיוף מותו של בנדה. מעבר לחומה המפרידה בין ה"שכונה" לבין מחוז "נרקיס", חיה לה משפחת שינפלד שאימם ראש המועצה. בתיכון לומדים שתי הקבוצות וביניהם מאבק מתמשך, עד איתן.

שכונה פרק 40 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.



ראשונים ברשת כמו תמיד: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. המשיכו לעקוב אחרינו, ותצפו בפרקים מלאים לפני כולם.

רק אצלנו הפרק זמין באיכות מעולה ובלי קרדיטים מציקים! צפייה מהנה

58 תגובות:

  1. וואו, כל הכבוד!

    השבמחק
  2. תשובות
    1. אני גיא דיין מצור הדסה ואני ראשון !!!!

      מחק
  3. אני בהלם...... אני לא יודע מה יקרה... יאללה ויקי

    השבמחק
  4. על בטוח הוא יחרבש לה משהו ואז הוא יחטוף לה תאקדח ויקח אותה אל לירון ולאמא שלו

    השבמחק
    תשובות
    1. נכווןןן

      מחק
    2. דווקא אני חושבת שהוא יוציא עוד אקדח (לא יודעת מאיפה)
      ויירה בה. הוא אף פעם לא סבל אותה.

      מחק
  5. לא נראה לי

    השבמחק
  6. כן מאה אחוז תמיד הוא עובד עליה

    השבמחק
  7. שכונקית בלב ובנשמה19 בינואר 2015 בשעה 14:19

    אתר שווה - תודה רבה
    ויקי, רחלי, לילי, מיטל - מתה עליכן!!

    השבמחק
  8. וואו אני לחוץץץ!!

    השבמחק
  9. אני אומר שהיא תירה אבל הוא יצליח להתחמק

    השבמחק
  10. אני אומר שהיא תגיד איפו שלומי ועם הוא לא יעגיד לה אז היא תירה בוא

    השבמחק
  11. אני חושבת שהוא יגיד לה מה היא עושה יתקרב אליה היא תאיים עליו שהיא תירה ואז הוא יחטוף לה אבל החברה שלה תבוא .

    השבמחק
  12. בטוח שויקי תהרוג את איתן החרא הזה !!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי! איתן לא חרא, אבל הוא עשה את הצעד הלא נכון ועזר לטדי שיינפלד!

      מחק
    2. מה ציפית הוא עובד בשבילו

      מחק
  13. איזה מניאק טדי אני לא מאמינה מסכנה רחלי

    השבמחק
  14. למה נראה לכם שויקי תירה בו ? הם ייקח אותה לטדי !!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  15. לא נראה לי

    השבמחק
  16. אעאעאעאאע אומייגד

    השבמחק
  17. וואי אני במתחח!!!

    השבמחק
  18. יש מצב שיקחו אותה לטדי!!!!

    השבמחק
  19. איזה אתר מושלםםםםםםםם

    השבמחק
  20. אתם חושבים שאיתן הרג את שלומי?��

    השבמחק
  21. אני מקווה שהיא תהרוג את איתן המגעיל והנצלן הזה

    השבמחק
  22. מה ניש? מתה על שכונה!!! נראה לי שויקי תשאל אותו מה עושה אצלו בתיק אקדח, והוא ימציא לה איזה תירוץ, והיא תבקש סליחה... חולה על אסף הרץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  23. וואו איזה לחץ! אמאל'ה!...יאאלה ויקי!

    השבמחק
  24. ניראלי שאיתן ירמה אותה יקח תאקדי יאיים עליה ויקח אותה חמאורה

    השבמחק
  25. החברה האטיופית תבוא ואז איתן יאיים שהוא יעשה לה משוו ניראלי....

    השבמחק
  26. הוא בטוח ימציא תירוץ

    השבמחק
  27. בפרק הבא אני אומרת לכם אגם תגלה את האמת על אבא שלי בפרק הזה רחלי מנסה למצוא הוכחות לחשדות שלה ויקי ולילוש מגלות את הפתח הסודי

    השבמחק
  28. ויקי טלילוש גילו תפתח הסודי

    השבמחק
  29. אני מקווה שהיא תירה בו!!!!!!

    השבמחק
  30. אומיגאדדדדדד . מתחחחחח . לדעתי לירון יגיד לרחלי שהכל בסדר כי טדי אמר ללירון לא להגיד כלום אחרת הוא יהרוג אותו ....

    השבמחק
  31. זה כל כך פשוט-טדי אמר לרחלי לבוא ל"חברים" שלו בבוקר כדי שיהיה לו זמן להעביר את לירון ומגי לדירה. אבל של מי הדירה הזאת? והסוף ממש מרגש... נ.ב. איזה מגעיל האיש שהיה במכונית שלא עצרה לעזור לרחלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. את\ה ממש צודק\ת
      !!!
      מסכימה במיליון אחוז

      מחק
  32. אתר מושלםםםםםםם
    הכי טוב בעולם!!!!!

    השבמחק
  33. וואו לירון ומגי השתחררו זה הפרק הכי מרגש בסדרה את כה!

    השבמחק
  34. יש משהו מוזר באיתן בהתחלה מלך אחר כך חרה אחר כך טוב ושוב חרה

    השבמחק
  35. איתן, בבקשה תמות\ תחתאבד\ שויקי תרצח אותך.
    הלוואי!
    אמן!!
    איתן יא חתיכת שטן!!

    השבמחק
  36. לדעתי בסוף טדי יהפוך לטוב ואיתן ישתגע לגמרי ויהיה אובססיבי לאוצר

    השבמחק
  37. זה היה צפוי אבל מעניין ....

    השבמחק
  38. וואו! הסיפור של אודי ואגם זה ממש:רומיאו ויוליה הגרסה המודרנית כמעט אחד לאחד!

    השבמחק
  39. אבל לא רואים יותר על יחאם שהוא בעצם אלמות

    השבמחק
  40. אודי ואגם הכייייייייייייייייייי מדהימים

    השבמחק