שכונה פרק 12


פרק חדש של שכונה לצפייה ישירה סדרת הילדים החדשה של הוט וגיורא חמיצר בערוץ ניקלודיאון, ובמרכז עלילת שכונה פרק 12 לצפייה ישירה בתוך הישוב היוקרתי בשם נרקיס, ממש ליד המרגש הגולף בו משחקים האנשים העשירים של הישוב, נמצאת השכונה. בתוך הישוב היוקרתי, סמוך לכל הדירות לעשירים בלבד, נמצאות גם דירות אשר גרות בהן משפחות העובדות בצניעות דלה לעומת שאר הישוב. אחת מהמשפחות היא משפחה בן דוד. האבא אשר מכונה בכינוי בנדה, הוא אלמן המגדל לבדו חמישה ילדים. הוא לא מצליח לעמוד כלכלית וכושל בעסקיו, ובעקבות כך מתגלגל לחובות כסף גדולים אשר עומדים להביא אותו למאסר. ילדיו, שרואים את המתרחש, מנסים לעזור לאביהם כדי שלא יכנס לבית הכלא, ועוזרים בכך שהם עושים תחבולות שונות. הסדרה כוללת בין היתר את השחקנים אסף הרץ, עומר גולדמן, תותי ניניו, יוסי מרשק, עירית קפלן, ניר חלפון ועוד.

תקציר שכונה פרק 12: גיורא חמיצר לוקח את ילדי הוט להרפתקה חדשה. מעבר לכך שילדיו של בנדה מנסים לעזור לו עם החובות הכספיים שאליהם נקלע, ילדיו הבוגרים, ויקי היפה והחרוצה, אודי החכם והמחונן, ורחלי עם המראה הנערי והנבונה, עוזרים לגדל את אחיהם התינוקות התאומים, ומנסים להרגיע את הרוחות בבית ושאביהם לא יעזוב את הבית. תושבי הישוב נרקיס, ובראשם ראש המעוצה סוזי שיינפלד, מנסים לעשות הכל כדי להעיף מיישובם את שכונת העוני שמכערת להם את הנוף היוקרתי, אבל גם הדברים האלה מתגמדים לעומת סודות אפלים מהעבר הרחוק, שמתגלים ונחשפים לעיני כולם ומסכנים את חייהם של לילוש, מיטל, לירון ומצליח.

שכונה פרק 12 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.



ראשונים ברשת כמו תמיד: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. המשיכו לעקוב אחרינו, ותצפו בפרקים מלאים לפני כולם.

2 תגובות:

  1. אתר אדיר!
    עזר מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד!!!
    סופסוף אתר בלי קישורים והורדות ופרסומות...

    השבמחק